POLITICA DE RETUR

Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.

Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. Taxa de retur fiind 18 lei , respectiv inca 18 lei in plus daca se doreste inlocuirea anumitor produse,

In cazul in care se opteaza pentru:

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur: 

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR

Pentru a realiza returul unui produs urmati pasii de mai jos:

Pentru detaliile de expediere sunati la  Telefon: 0763 213 303.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat/ contactata pentru a finaliza returul.

Atentie! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului in vederea returnarii acestuia apartine exclusiv clientului. Produsele deteriorate in timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzator la expediere nu vor fi acceptate la retur. Daca produsul nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.